Saturday 31 December 2011

azam baru..

31 DISEMBER 2011

hari ini merupakan terakhir bagi tahun 2011..memang banyak kenangan sepanjang tahun ini..

kenangan pahit dan kenangan manis..bila nak masuk tahun 2012 ni, maknanya usia aku jugak

 pun dah bertambah..awww..! tua dah aku rupenye! tak sangka masa berlalu dengan 

sangat cepat..bila masuk je tahun baru, semua dok cerita pasal azam..pumpang pumpang 

cite pasal azam,tapi tak buat pun(yg da t'capai azam tu bagos!).. aku nk buat azam baru 

 takot tak tercapai, jadi aku nk buat azam yang tak terlalu spesifik..

iaitu..

*
*
 *    
            AKU BERAZAM UNTUK MENJADIKAN DIRI INI LEBIH   BAIK DARI SEBELUMNYA!! 

amacam, ok tak??hehehe.. reason disebalik azam ini adalah ia merangkumi semua aspek..

(peribadi, pelajaran, kewangan, sikap, etc)


selamat tinggal 2011,


WELCOME 2012!!





No comments:

Post a Comment