Sunday 6 November 2011

gara-gara kelas cancel..

ari tu kelas opm aku cancel..pdahal aku da bsemangat siap nk p kelas alih2 mber text kt aku kata klas cncel..mule2 bengang gak jadi untuk mrawat kebengangan aku tu suddenly mncul plak idea nk g jaln2 tpi pntai.. ptag tu kbtulan plak tak pnas, angin lak sepoi2 bhasa, tu yg knon2 nk feel2 hirup udara segar tpi pantai..ak g 2 org je gan mber aku, wani. Destinasi kami adalah teluk likas..kalo nek bas tambang seringgit je..murah gile kn tmbang..tp petang tu memang sweet la..aku excited jgak la sbb dpat tgok matahari trbenam..dalam pkul 6pm cmtu la.da puas jalan2 kami pon makan kt restoran area2 situ..memang puas hati la mkan kt situ.harga b’baloi, makanan sdap dan servis pon cepat..sambil makan boleh dengar ombak memukul pantai, angin yg bertiup sepoi2 bahasa..indahnye prasaan..gile jiwang aku!! siap ada candle kt atas meja..haish! memang sesuai sgat la untuk mereka2 yang tgah kple2 nk p dting. Kalo fmily aku dtg cni, nk ajak diorang dtg makan cni la.t’baek!



ABC yg sumpah sedap!! (almak, nampk lak nset aku yg murah..hahaha)

wani yg sudi layan idea2 gila aku..sayang ko!hahaha

dinner..yummy..!

oh lilin..

aku ske gile pic ni..jgn jles yep.!


No comments:

Post a Comment