Sunday 6 November 2011

RAYA HAJI..

Masuk tahun ni da tahun tahun kedua aku sambut raya haji kt tmpat org..sedihnya.! walaupun rya hji je tp I want to be at home!! Baru la tau cmne rase kne raya kt tmpat org.ni bru raya haji, bukan raya puasa.kalo raya puasa memag sebak gak la..cmni la agaknye kn prasaan student m’sia kt oversea..raya dngan kwan2 je.aku ni over the sea je..hahahaha..kali ni dpat cuti seminggu, actually boleh je kalo nak balik tp memandangkan kos tiket yang agak mahal tpaksa la stay je kt cni..lgpun cuti smggu, abis masa atas jalan je. Tak b’baloi kot untuk student yg sengkek cm aku ni..plus, asgment banyak lagi tak siap.knon2 cuti smggu ni nk siapkan asgmnt la.mane nk study lg, midterm lg, sesi lg..haish! kalo takde asgmnt bukanlah student namenye kan..tahun ni mak buat korban untuk ak tp sayangnye aku takde plak kt umah.. mak kata tak masak ape sgat pon.dia cakap kalo masak sdap2 aku kt cni tak dapat makan pun..aku tak dapat nak truskan penaipan sbab da sebak da rasenye ni..jadi,aku nak ucapkan  SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA..

Salam.
p/s: sabar la hati. Tak lme je lg nk blik..

No comments:

Post a Comment