Thursday 13 October 2011

Aya..

Arghh..! rindunya kt aya.! Sape aya?? ank buah tersayang..the only one, the lovely one, the sweetest one, the cutest one, sume la.. nama penuh dye NUR ALYA BATRISYA tp aku pgil dye aya je..aku t’ingat kta2 kwan aku dulu.. “nnti ko ada ank buah bru ko tau cmne rsenye, seri..w/pun bukan ank ko,tp ko syang gile kt die” nah..! rase ko skrag..memag syag gile kt dye..kalo tgk bju, ank ptung, prmainan, kasut budak2 msti t’ingat dye..(kalah rindu kt boypren.hahahaha) ank buah aku pgil aku usu (dgan bhasa pelat jermannye)..dri dye kecik lagi aku jge dye, tgok dye m’besar..mule dari umur dye bbrape hari, blaja merangkak, blaja b’jalan, blaja makn sndri, pkai kasut sndri,mandikan dye, basuh yak dye (bsuk gile siot..! mak aku gelak2 je tgok aku nk t’muntah bau yak dye) oh..! I really miss that moment.!  Skag umo dye 2 tahun 1bulan..yg besnye bufday aya shari lpas aku, 10 sept.. so stiap kali bufday ktorang, my mom akn bt kek so that ktorag bleh smbut sme2.. sweet kn my mom..ble aku da jauh ni, tk dpat jumpe aya..pling2 pon dpat kol je dgar sore dye..tp kan dye ni kalo dpat hp b’iya ckp pdahal tkde sape pon kol (ckp sorag2). Aku gelak2 je tgok telatah dye..dan yg pling penting aya sgat ALERT..alert ape? Bila hp sape2 dlam rumah b’bunyi msti dye akan ambik bagi kt kite..siap tau plak,hp jenis ni sape pnye, yg ni sape pnye..hahaha..tp bgos jgak, tk pyah aku nk g amik sbb hp aku slalu ltak dlam bilik..kalo kt umah, pgi2 lg dye masuk blik aku tlog kejotkan..kdag2 dye tido gan aku..pastu kasi bnjir aku pnye tilam,hampeh.. aya ni slalu bce buku..time mak aku ngaja budak2 ngaji, jadi dye pon akn amik muqadam gan papan rehal duduk dpan mak aku..umm..agknye dye da pndai btpe ea skrg.. ari tu akak aku ckap time aku takde dye sibok cari aku..yela kan tiap2 pagi dye kejot aku, tbe2 aku takde, mncarik la dye.. Pastu tnye kt mak aku “usu mane usu? Usu mane?” mak aku pun jawap “usu pegi blaja la.” aya, tggu usu blik ye..t usu bawak jaln2 naek vroom2 ea (moto la!). can’t wait to see u, dear..!




gambar t'baru(2 tahun 2 bulan)






bru seminggu

3bulan

setahun lebih

setahun




No comments:

Post a Comment