Monday 3 October 2011

Selipar jepun baru.!

akhirnya dapat juga aku beli selipar jepun.! Sekian lame aku cri bru jumpe.  
Hahaha.. msti korang ckp (ek eleh minah ni, bli slipar pun nk tulis dlam blog!). 
aiman tak kesah..actually, bukan takde slipar kt giant tu b’lambak je aku tgk 
tp yang ade tu sume mhal nk mmpos..tak kan aku nk bli slipar yang hrga 
20 hengget semata2 nk pkai p toilet. Tak sggup..! Student, besela..
kena jimat2..klise kot alasan..!hahaha..
cantik tak slipar jepun aku? ada gmbar bunga mthri lg..like!

ada satu lg mende aku bli ari tu..jeng3..! beg ala2 rotan..b'kenan plak tgk..
tp aku ni bli bukan main lg tp ntah pkai ke tidak..sbb nye time nk g kelas
aku mlas nk keluarkn pen, pyung, notebook dan sgala bende alah dalam
 beg tu. jd, untuk memudahkan keje, sambar je beg blakang pintu, abes cite..
ni la beg yang aku ckp tu..

Mule tu aku jumpe beg ala2 cm beg ni tp mhal kot hrga dia!(rm168)..tp 
stelah pusing pnye pusing dlam 1B  tu aku jumpe gak beg yg aku nk..
hrganya RAHSIA! hahahaha..yg penting murah lg b'patutan.


Sekian..

No comments:

Post a Comment