Thursday 13 October 2011

saya garang..

      Ari ni aku ade kelas elektif dengan budak social work..jd sperti biasa aku crik tmpat duduk b'same2 tiga orang lagi mber aku..pastu ada la sorang budak laki ni dtg duduk kt seat row atas then dye pon borak2 gan mber aku yng bdak t'ganu ni..aku diam je la,mlas nk amik port...tbe2 aku dgar yg laki tu bsik kt kwan aku tnye aku budak mane..kwan aku ni pon jwap la..suddenly dye ckap.."awak..awak..knape awak garang ea..?jgan la grang2 sangat.." aku pun t'kejot.. bia btol? aku garang ke? eh mane ada la..! 2 that unknown guy: sy tak garang la.!! sy pramah..! tp dgan org yg sya knal la..awak tak knal sy lg, jgn la judge org mcm tu..urmm..agknye, muke aku bile serius memang tak ley bla kot..hahahaha...da muke ni cmni, nk wt cmne..kalo byak duit da lame aku buat pmbedahan plastik..pkir jap nk operate cm mke sape ek..? ok2..! mke ala2 korea ok tak? hahahaha.. kalau la boleh.!! nikmati la kurniaan yang telah dianugerahkan oleh ALLAH..

  p/s: baik lah! aku b'azam untuk senyum je dengan semua orang..baru la mesra kn kn kn..


sekian..

1 comment: