Thursday 27 October 2011

ingat 5 perkara, sebelum 5 perkara..

assalamualaikum..

lame dah kot rasenye tak post entri baru..mber pun dok tnye2 bile nk update blog, hari2 kot dye bukak..rajinnye ko pe'ah! actually last week aku demam..nk bangun pun tak larat..seb bek la ada mber yg prihatin.. tlong tuam kan bdan, tlong bli kan mkanan..kalo tak mati kejung aku atas katil..demam rindu kt mak agaknye..sepanjang aku demam ni da b'tin2 100 plus aku minum..tak nak mkan ubat punye pasal, snggup tu tak g klinik..(sy tak boleh telan ubat pil, puas hati?!) and baru t'ingat spnjang aku sakit ari tu, emosi aku sangat la tak stabil..kdang2 emo tak tentu pasal..jadi kepada mereka yang ada t'kecik ati dengan aku..i'm very2 sorry, dear..! tapi sekarang aku da sihat..yey..! alhamdulillah. kembali b'tenaga untuk buat asgmnt yg dalam waiting list..tapi aku pnah dengar orang cakap..bile kita sakit, macam petanda kita supaya ingat balik pada pencipta..(aku pun tak tau betol ke tak.).yela, kita ni makhluk yang slalu alpa (aku la tu!).. bile kena musibah sikit macam ni baru nak ingat pencipta..haishh! jadi ingat 5 perkara, sebelum 5 perkara!

2 comments:

  1. baguih la 2..timbul keinsafan d hati mu huhuhu....pa2 pn maaf coz teda d cc time ko skit yer cik seri.....janji skrg ko da sihat bleh g main boling hujung minggu hahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. ok da lame bru ak nk rply..hahaha..tkpe la, janji ko ingt kt ak..tu pn da ckup..hihihi

      Delete