Monday 3 October 2011

GIRLFRIEND SAYA..!


Td g dating dengan my girlfriend..sape lg kalo bukan MASNITA 
dan FITRI. Tp besenye aku pgil si fitri ni KIK (pgilan “beb” untuk org 
sabah). Memang penat kot berjalan tak ingat dunia. Tp pling bes aku 
dapat pegi main game yang pkai token tu..lme gilet k main tp kt tmpat 
aku pegi ni tak pkai token, pkai kad. Byar rm14 pastu main ape la nk 

main kt dlam tu. Isian dalam kad tu b’samaan dengan  10 token. jd nk 
tau game ape aku main? 

game kete..poyo ko mas.! abes sume kau lnggar!hahahaha




game tembak2..

game tembak jgk..
  Tk puas lagi b’hibur aku pegi pulak main bowling..lme dah kot tak 
main bowling , skill pon da b’karat. Kalo tak silap, last aku main time
 aku keje kt pusat bowling kt umah aku masa cuti sem lepas. Kalo dulu
 ari2 dpat main bowling, free la katakan. Tp skang ni nk main free tak 
dapek do jang oi..!! no money, no talk !

poyo je..hahaha

minah ni xmain pon..posing je lbey..hahaha
.

No comments:

Post a Comment