Saturday 1 October 2011

mood yg b'terbangan..

msuk mnggu ni da mggu ke 3 blik ke kolej...
mud msih tk smpai2..asgment da mgunung..
arghhh! (kpd dri sy: sila jgn mlas..! wake up la!)
speri sem2 yg lepas, kna bt sesi kaunseling lg.gosh.!
not again..knpe sy kna bt sesi kanseling? sbb....
sy amik PROGRAM KAUNSELING  maka
scra automtiknya memag tiap kali sem kna bt sesi la..
tk pcye? aku lg tak pcye..bleh ke aku jd seorag knslor?
yg profsional, yg b'kaliber, yg tu, yg ni..
rsa cm ada btu kt bhu aku ni..rmai yg kate knsling itu mudah.
bg je nsihat kt klien..settle!..ingat org senang2 ke nk dgar?
ckp mak dorang pn tk dgar apatah lg ckp aku..hahahaha..
actlly ia SGT SUSAH! (ulang suara: SGT SUSAH!)
kne ada tknik nk korek mslah dorang..teknik?ye, tknik..
hurmm..hope aku dpt buat yg terbaik.!beginner la katakan..
silap2 kalo g LI kt pnjara knpom pnjnyah tu klentong aku..
hahahaha..

No comments:

Post a Comment