Saturday 1 October 2011

Roommateku...

nsib aku sgt baik sbb masih dpat stay kt kolej sedangkan kbyakan kwan
aku yg lain ramai dah kna tndang..rindu roommate
aku yg dulu(NITA, MAS n CIKIN)..korang memang best..!this year aku
dpat bilek untuk 2 orang cmpur kwan aku yang mnumpang jd la tiga..
w/pun ada rumate tp ktorag tak ngam (mybe dia chinese kot?) bukan
nk  jd racism. actlly dye ok tp bliau sgt tidak memahami! (tk fham ape?)
tak pham khendak@kperluan org len iaitu aku.! byak situasi yg
mbuatkan aku jd mkan tk senang tidor tak lena.

           SITUASI 1
     
Aku dengan FIZA(kwan yg mnumpang) sedang syok tido t'bongkang..
almaklumla kelas kbyakan sbelah petang tiba2 tingkap yang seluas mulut
buaya itu dibuka dan chaya trus t'panah ke dlam ank mta..
sedangkan waktu itu sgt awal (about 7am).untuk pegetahuan anda
pagi di sabah sgt awal..pkul 6am pon da cerah, byak kali aku tertipu,
prasan brada di smnjung.ok back to the story, jadi kami
 berdua pon terus terjage.dan tak boleh tido lagi. hinggalah kelas
 jam 4 nnti..begitulah yg berlaku pd setiap hari..stress..!
 jadi ape aku buat?jeng3..ak blas dendam balik..memandangkan
 kelas ari isnin pd pukul 8am jd ak tk tido lpas sbuh dan aku bukak
 tingkap awal2 bute tu sdangkan dia sedang tido..padan muke kao..!hahaha

         Situasi 2
AKU memang TAK BOLEH TIDO DLAM TERANG.begitu juga dengan fiza..
tetapi unfrtuntely aku dpt ROOMMATE yg TAK BOLEH TIDO DLAM GELAP!!!
argghhh..! jadi korang pham tak situasi aku ni mcm mane..? tido dlam kcerahan 
yg melampau..tp aku tkde la kejam sgt msih bleh b'timbang rasa. jadi ak t'pakse
tidor dlam kcerahan lmpu meja blaja yg mana pd mulanya  menggunakan lmpu pndarflour..


        Situasi 3
 Aku seorang yg tidak suka akan tempat b'selerak..yg menjadi masalhnye adalah
 dia ni tk nak  bersihkan bilek lgsung..balik2 muke aku je...kire dia ni geli la pegang
 penyapu dengan penyodok sume tu..haiya amoi..! tau la u tk pernah buat kerja di rumah,
tp u punya bilek kena la kasi bersih..haiya..susah la ini mcam..!
      


      sekian..
     
      p/s: msa aku tgah tulis entri ni td dia on lmpu bilek..time tu bru 4pm..
            keadaan aku: cm cacing kpanasan..

1 comment: